Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Det blir så fint...

Av Olivia Johansson - 27 september 2013 07:20

Med depend press & go lösnaglar!
Jag ska ha dem idag på skolfotot. Ja alla i våran klass ska ha en tröja där som det är rosa på och vi ska ha jeans. Det blir roligt med en rosa och jeans klass! ?? Jag ville bara säga det. Men idag kommer Jimmy Lidberg (os medaljör) och tränar oss! Roligt att en sån "känd" person vill komma till ett sådant litet samhälle! Det är ju så kul. Tänkte bara säga det / Bye bye Olli

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Johansson - 31 oktober 2013 08:35

Denna blogg til: dam dam dam dam dam daaaaam!(titta ner) http://ollansbeuty.blogg.se Har hört att blogg.se är svårt men btw! Så kolla in den! ...

Av Olivia Johansson - 14 oktober 2013 16:56

Nu har jag inte bloggat på så länge, jag har haft så mycket men måndags sången är: Price tag. Av Jessie J. Nu har jag lite för mycket med läxor. Ville bara säga lite, glöm inte misslovelys.bloggplatsen.se ...

Av Olivia Johansson - 3 oktober 2013 21:24

Dålig uppdatering. Det har blivit så mycket med läxor nu i 4:an. Jag har inte hunnit med bloggen. Och så brottningen också. Jag tänkte göra ett inlägg nu för jag ska snart sova, bara ett lite snabbt. På lördag så ska jag och tävla i brottning i Hapar...

Av Olivia Johansson - 29 september 2013 20:04

En riktigt kort helg. Jag vill ha en till helg dag den får heta sovdag. Den är mellan söndag och måndag. Är det en bra ide att skaffa?? Jag tycker det för då kan man vila upp sig en dag till (med vila upp sig menar jag sova...) Jajja det har iallafa...

Av Olivia Johansson - 28 september 2013 12:51

Glömde fredags låten igår. Tar den idag. Det blir väl Miss decibell av Medina. Hoppas det inte gör nåt för jag var hos Nora igår! Tja då!?? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards